top of page

אח ירושלים – מחזה בשלושה רבעים

עודכן: 18 בינו׳ 2021


הדמויות: דמות א', דמות ב', עומר ראובני, איש מחברת השכרה מיקום: ירושלים, מגרש החניה של חברת השכרה. על הבמה שברולט ספארק לבנה, מודל 2018

דמות א' (נכנסת לאט למרכז הבמה, מרימה ראשה לקהל): אח ירושלים דמות ב' (מגיעה מהצד השני של הבמה, מגיעה באיטיות למרכז הבמה, נעמדת לצד דמות א' מרימה ראשה לקהל): אח ירושלים. דמות א' ודמות ב' : אח ירושלים (חוזרות באיטיות לשולי הבמה)

עומר ראובני (יוצא מהשברולט): סליחה, סליחה, למי מחזרים את הרכב?. איש מחברת השכרה : לי עומר ראובני: יאללה, תבדוק שאין דפיקות ושחרר אותי איש מחברת השכרה (מציץ אל תוך האוטו) : השארת את הרכב מלוכלך. נקה אותו! עומר ראובני: מה?! נקה אותו אתה! איש מחברת השכרה: אדוני, החזרת את האוטו מלוכלך ואני יכול לתת לך קנס. עומר ראובני: אתה יודע מה, אני אתן לך קנס (כועס, מרים את קולו) איש מחברת השכרה: מה?! עומר ראובני: שמע, אתם חוצפנים שאין דבר כזה, איך אתה לא מתבייש, לא רק שלא מחזירים רכב נקי לחברת השכרה, לפני שלושה שבועות אתם בעצמכם הבאתם לי את הרכב מלוכלך ( מרים עוד את קולו, ומנפנף בידיים באופן אגרסיבי). איש מחברת השכרה: קודם כל תרגיע, ודבר שני אין מצב שבאנו לך רכב מלוכלך (מרים את קולו). עומר ראובני: אין מצב?, תתקשר עכשיו למשרד ותשאל. אמרתם לי שאין לכם זמן לנקות והחלקתי. תתקשר, תתקשר! איש מחברת השכרה: בטוח? עומר ראובני: בטוח איש מחברת השכרה: באימאשך? עומר ראובני: באימאשלי.

שקט

איש מחברת השכרה: אחי מחילה, מחילה, טעיתי עומר ראובני: הכל בסדר איש מחברת השכרה: אחי, מחילה , מחילה עומר ראובני: מחול, אח שלי, אני אוהב אותך (איש מחברת השכרה מחבק את עומר ראובני, עומר ראובני מחבק את איש מחברת השכרה)

פאוז

דמות א' (נכנסת לאט למרכז המה, מרימה ראשה לקהל): אח ירושלים דמות ב' (מגיעה מהצד השני של הבמה, מגיעה באיטיות למרכז הבמה, נעמדת לצד דמות א' מרימה ראשה לקהל): אח ירושלים. דמות א' ודמות ב' : אח ירושלים (חוזרות באיטיות לשולי הבמה)

מסך


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page